Vilkår og betingelser

Priser

MVA er inkludert i prisen med f.n. 25%. Vises i kassen. Prisene er svenske kroner inkludert moms og gjelder til neste samling kommer ut. Vi forbeholder oss retten til å gjøre trykkfeil eller hvis myndighetene hever skatter og avgifter, eller hvis andre forhold oppstår som Nordic Army Gross ikke kan påvirke. Laveste ordreverdi er 149 SEK. For eksport innen EU og utenfor EU, se Eksport nedenfor.

Betalingsalternativer

Aldersgrense

For å handle i nettbutikken vår, må du være 18 år eller eldre. Hvis du er yngre enn det, kreves verge tillatelse.

I vårt sortiment har vi produkter som du må være 18 år for å kunne handle. Disse produktene er godt merket både i vår nettbutikk og i katalogen vår. Når du kjøper disse produktene, må du bevise alderen din ved skriftlig faks eller brevordre der du oppgir personnummer, telefonnummer og signatur. Når du kjøper 18 år gamle produkter i en av butikkene våre, må du fremvise et gyldig ID-dokument.

- Paypal

Med Paypal kan du betale med kredittkort eller nettbank via en betalingskobling, som vises etter at bestillingen er lagt inn. Mer informasjon om Payson er tilgjengelig på www.paypal.se.

 

Nå kan du gjøre julekjøp i fred og ro og betale først i slutten av februar! Med julekampanjen handler du i løpet av månedene november, desember og januar og betaler ikke før slutten av februar med 0% rente.

Et etableringsgebyr på 29 SEK / kjøp tilkommer.

Effektiv rente på kjøp på 5000 SEK, 29 SEK i etableringsgebyr, 0% rente og betaling etter 4 måneder er 1,75%. Den totale kostnaden din vil være SEK 5029. Søknaden din vil gi opphav til en vanlig kredittsjekk, noe som kan bety at Klarna får en kredittrapport. I slike tilfeller vil du motta en kopi av kredittinformasjonen sendt til deg.

Hvis du har ytterligere spørsmål eller bekymringer, er du velkommen til å ringe Klarna på 08-120 120 10 hverdager mellom 08.30 - 20.00 og i helgene 10.00 - 17.00.

Link til Klarnas generelle vilkår.

Link til standardisert europeisk forbrukerkredittinformasjon.

Faktura / Svea Ekonomi

Betalingsbetingelser 14 dager. Ved sen betaling betales for øyeblikket et påminnelsesgebyr for beløpet tillatt i loven. SEK 50 og morarente med 24% + nåværende referanserente. Den vanlige kredittkontrollen uten kunnskapskopi finner sted og levering skjer bare til en registrert adresse. For mer info www.sveaekonomi.se

Faktura / Clear

Betalingsbetingelser 14 dager. Ved sen betaling betales for øyeblikket et påminnelsesgebyr for beløpet tillatt i loven. SEK 50 og morarente med 24% + nåværende referanserente. Den vanlige kredittkontrollen uten kunnskapskopi finner sted og levering skjer bare til en registrert adresse.

Delvis betaling / fjern kampanjer

Gyldig for kjøp over 1000 SEK. Oppsettkostnad og renter avhenger av antall måneder du velger å dele betalingen. Generelle forhold finner du her.

Leveringstid

Vi har raske leveranser vanligvis 2-5 virkedager (noen ganger kan noen bestillinger ta opptil 20 dager). I høysesongen kan det ta litt lengre tid. Vi varsler når varen er midlertidig utsolgt eller lagerført fra vårt lager og indikerer en ny leveringstid.

Leveringsmåte

Vi sender bestillinger med UPS. Vi tar ikke økonomisk ansvar for forsinkelser avhengig av rederiet.

Eksport.

Vi sender pakker med UPS også utenfor Sveriges grenser innenfor EU og til Norge og gjeldende grense- og tollgebyrer og merverdiavgiftsregler (som betales etterskuddsvis av deg som forbruker). MERK! Bestillinger utenfor EU sendes alltid merverdiavgiftsfrie, som senere reguleres av tollvesenet med inkl. Toll, og denne momsen reguleres vanligvis etterpå når varene er mottatt. Frakt koster 119 SEK brutto. Vi plasserer frakten på din eller 

når vi behandler det. Betaling skjer på forhånd. Du kan forvente at leveringstiden blir noe lengre. Hvis du har spørsmål, kan du sende en e-post til [email protected] eller ringe 08-35 35 80, så kan vi hjelpe deg.

Shipping

Fraktkostnaden for en ordre belastes i henhold til den faktiske vekten, dette gjøres automatisk i nettbutikken og fraktkostnaden rapporteres i kassen. Prissettingen er basert på posttjenestens / dhls portotabell for brev og pakker.

Klager og returrett

Det er alltid en garanti på produktene du kjøper (1 år). Hvis du kan bevise at det er en produksjonsfeil på produktet, får du alltid nye deler, men garantien gjelder ikke i tilfelle slitasje. Du betaler returfrakten selv. Som kunde har du rett til å kansellere kjøpet innen 20 dager etter at du har mottatt produktet og uten spesiell grunn. Dette gjelder kjøp i nettbutikken vår. Du betaler for returfrakten selv, men når du bytter er du ansvarlig for frakten på den ene siden. Vi er ansvarlige for frakten når vi sender den til deg når du bytter varen.

Sende retur utenfor EU (Norge, Sveits, USA osv.)

For å sende retur fra utenfor EU, anbefaler vi at du kontakter oss for en eventuell returfrakt. Det koster ca 120 SEK fra Norge og 250 SEK fra USA.

Hvis du ønsker å sende din retur på egen hånd fra utenfor EU, må du sende som (DDP) Levert avgift betalt. Hvis du vil bruke Norska Posten som transport for retur, anbefaler vi at du fyller ut tollerklæringen (CN22) og skriver at dette er en retur og oppgir UPS-forsendelsesnummeret i erklæringen. (Første UPS-forsendelsesnummer) slik at tollvesenet forstår at det er en retur. Du finner kringkastingsnummeret i e-posten din. Vi godtar ikke retur hvis det blir sendt til oss på annen måte. Vi er ikke forpliktet til å betale toll og merverdiavgift på retur.

1. Skriv årsaken til returen på et papir (kansellert kjøp, bytt til en annen størrelse, oppfyller ikke forventningene osv.)

2. Finn den billigste måten å returnere varen din, vanligvis er brev / pakken den billigste måten å returnere, ellers finn den mest passende / billigste som er i ditt område.

3. Betal returfrakt på stedet når du sender tilbake. Hvis du vil bytte, er vi ansvarlige for forsendelsen når vi sender varen tilbake til deg.

4. For tilbakebetaling - skriv inn postgiro, bankgiro, personlig konto eller bankkontonummer.

5. Ved skade på emballasjen betales SEK 50. Skadede eller brukte varer returneres ikke.

Skader på pakker og uinnhentede pakker

Hvis du oppdager skade på pakken, må du umiddelbart rapportere dette til postkontoret eller annen transportør og rapportere skaden. Ikke hent en skadet pakke! Hvis du ikke oppdager skaden før du har åpnet pakken, og skaden er av en slik art at den kan tilskrives håndteringen av postkontoret eller transportselskapet, må du kontakte dem og lage en skaderapport. Hvis en tvist med postkontoret eller transportselskapet ikke kan løses, kan du kontakte oss.

Vær imidlertid oppmerksom på at vi ikke har tid til å svare på alle e-postmeldinger, men i første omgang tar vi hensyn til kundens ønsker som du som kunde oppga i retur. Det er derfor veldig viktig for oss og for deg som kunde at du skriver så presist som mulig på en lapp, eller på bestillingsskjemaet, hvilken størrelse og farge du vil at varen din skal byttes mot.

Ikke samlet element

For alle pakker som ikke blir hentet, krever Nordic Army Gross kunden et gebyr på SEK 250. Gebyret tilsvarer de faktiske kostnadene for returfrakt, ekspedisjonsgebyr og håndtering, kombinert. Betalingsbetingelsene er 14 dager. Ved sen betaling betales påminnelsesgebyr (beløpet tillatt i lov for tiden SEK 50) samt forsinkelsesrente og ev. inkassokostnader. Hvis du har angret når pakken er sendt fra oss, må du hente pakken ved leveringsstedet ditt og sende den tilbake til oss. Hvis ikke pakken blir hentet, blir den automatisk registrert som ikke hentet og belastes deretter.

Vi følger Generalklagenemndens anbefalinger.

Personopplysningsloven

Dine personopplysninger håndteres i samsvar med gjeldende bestemmelser i personopplysningsloven (GDPR).

Velkommen!

       
Produkter
Handle
Informasjon
Kontakt oss

Vi garanterar

Säker betalning

Leverans 2-5 dagar 

Ångerrätt 20 dagar

 


Pakkesporing
Fras referens:

FRAS Kolli-id:

FRAS Sändningsnummer: